۲ شعر تازه

من که آدم پر حرفی نیستم فقط تنم به تن دوستان خورده.... اما این دو را بی مقدمه نتوانستم بگذارم: یکی برای تو ... دوکی برای دیگری

اول برای تو:

یک داستان تازه از شعر

 

جایی از داستان تو گیرم

شهری که این همه خیابان دارد

فصلی که باید ... پاییز روی زمین بیافتد
                                                   برگ
                                                          برگ

کنار خیابانی هی پیادرو هستم

که معلوم نیست اصلن نیست

باید رفتن را  از باد  بردارم

شاید به برگه های بعدی برسم 

شاید من.... که با د    د       د         د          د

بی که از این همه برگ باشم

بی    که   من   روی زمین بیافتم

بی که این سطر ها  معجزه کنند

اصلا تقویم را باز کن شاید باد بیاید

تا داستان فصل دیگری بخورد....

 

دوم برای ی. رویایی:

میم که از لب ریخت

سلا....

در انتها جا ماند...م

مثل میم  جیم شدم

بیا برای نحو ... حرف تازه ای بیاور...

لا اقل به صرف شعر و لب
                                     لب
                                             لب
                                                   که   هی   ریخت

نظرات 5 + ارسال نظر
ژابیر)زهرا محدثی( شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 10:59 ق.ظ http://www.jabir.blogfa.com

سلام آقای ابراهیمی
کارای شما رو خوندم (روزنامه ای در غزل ) واقعا عالی بود (هم قوی و هم پر احساس ) بهتون تبریک میگم.
ولی نمی دونمچرا با این شعر آخرتون ـ با اینکه خودم شعر آزاد سپید و مدرن کار میکنم ـ نتونستم ارتباط برقرار کنم.
..
خوشحال می شم شما هم به من سری بزنی و نظر بدی

سید محمد امین جعفری حسینی شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 11:17 ق.ظ http://صصص

زاهدی دوشنبه 5 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 08:24 ق.ظ

زاهدی دوشنبه 5 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 08:27 ق.ظ

سلام.امیدوارم حالتون خوب باشه...
از اینکه دیروز(یکشنبه ۴شهریور)کلاس نیومدید متاسفمو امیدوارم حالتون خوب باشه.
(لطفا جلسه بعدی غیبت نکنید)

زاهدی دوشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 08:30 ق.ظ

از اینکه این جلسه یعنی دیروز ۱۱ شهریور غیبت کردم متاسفم. جلسه بعدی منتظرتون میمونم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد